mama kitchen's FotoPage

By: Dapur Impian

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 17-Aug-2008 09:21 Email | Share | Bookmark
cupcakes lagi...buah tangan utk tetamu & hantaran

buah tangan utk tetamu
untuk hantaran
anak buah
 
 
 
 
 
 
Minggu ni sibok dgn cuppies memanjang....jgn jemu plk ye...lain kali kita buat entry masakan pulak.betul org cakap,bila dah mula mencuba...mcm satu ketagihan lah pulak...tapi tak rugi,sekurang2 nya kita bolih menyumbangkan bantuan kpd ahli keluarga kita sendiri dan meningkatkan kretiviti kita...walau pun tak seberapa,tambah lagi anak2 buah ramai yg tak kahwin lagi dan tak lama lagi anak buah yg lain pula nak mengadakan majlis cukur jambul & naik buai utk anak nya yg baru lahir pula.minggu ni buat cc utk buah tangan tetamu dan utk melengkapkan dulang hantaran pertunangan anak buah pula.....tak pe makcik tengah rajin ni....... anak buah ni bernama Haliza Hanum dan bekerja sebagai peramugari Mas dan asyik terbang diawan biru je.....dan bertunang dgn orang Johor Bahru......



untuk hantaran



untuk tetamu






Hidangan untuk tetamu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net